lørdag 8. desember 2007

Ennå nærmere..


Nå er vaksinene er tatt, passet bestilt - og jeg har allerede ført opp et par ting på pakkelista!
Flybillettene bestilt og betalt, det blir mer virkelig for hver dag som går..
Det er rart å tenke på, at om nøyaktig seks uker sitter vi på Heathrow og venter på det neste flyet vårt som skal ta oss med til Sør Afrika!
Vi skal være borte i mer enn hundre dager, nærmere bestemt ca 2471 timer.. Og hvis noen lurer på hvordan jeg i all verden vet det - så har alle rundt meg eksamener for tiden, og jeg har dermed usedvanlig mye fritid ;)

2 kommentarer:

  1. Jaja shnuppha. Da er det 41 dager igjen til du drar fra meg:( Hvordan skal jeg klare meg 102 dager uten deg? hmmmm...det blir vanskelig, men jeg skal holde kontakt og følge med på reisen din:) Jeg skal stå på gardermoen lørdag 19.jan og vinke på gjennsyn og være der 1.mai med norskeflagg og åpne armer for å gi deg en kjeeeeeeeeeeempe koooooos:D
    Her er noen regler du SKAL følge:
    1: IKKE gift deg!
    2: IKKE bli forelsket i en innfødt
    3: IKKE konverter til en stamme inne i buchen
    4: IKKE IKKE IKKE GLEM MEG;)
    Hehe... God tur jenta mi, kos deg og slapp av, for det har du fortjent:)
    Glad i deg

    SvarSlett
  2. Åå, nå får du meg nesten til å gråte.. Slapp av, jeg skal prøve å følge alle reglene! Men blir budet veldig høyt, så må jeg nesten tenke meg om to ganger før jeg sier nei til et giftemål ;)

    Så bra - for jeg trenger deg begge de to dagene!

    Det siste jeg skal gjøre er å glemme deg vennen min, det må du ikek bekymre deg for :) Fantastisk glad i deg<3

    SvarSlett