fredag 14. mars 2008

Hva soeren?!

Aanei, aanei, aanei - naa skulle jeg nesten oenske at jeg ikke sjekket mailen min likevel, for dette er hva som har ligget der i to dager og ventet paa meg:

Hei,
Dessverre så har safarien som dere har bestil blitt kansellert. Jeg har spurt om de har et lignende tilbud til dere eller om de kan foreslå noe annet, men de har de dessverre ikke.
SASTS kan nok hjelpe dere med å komme i kontakt med andre selskaper som også tilbyr safarier som dere kan bestille.
Derfor anbefaler jeg dere å ta kontakt med enten Kelly eller Marina der. Jeg beklager dette veldig og håper det ikke fører til mye ekstra jobb for dere. Vi refunderer selvfølgelig hele beløpet til dere med en gang dere gir oss kontonumrene deres.
Hilsen Helga Stumo

Fader, naa som vi endelig hadde begynt aa glede oss til den. Gjennom hele oppholdet her har vi vaert litt saann at "ja, vi skal paa safari, helt greit det..", men den siste uka har vi faktisk begynt aa glede oss til den, sett frem til denne tre ukers safarien vi har visst om siden oktober. Utrolig surt!
Ikke vet vi hvorfor den har blitt kansellert, og ikke vet vi hva vi skal gjoere naa. Men vi maa bestemme oss ganske raskt, siden vi drar til Mozambique fredag om en uke, og kommer jo ikke tilbake foer 1 april. Og safarien skulle starte den 7 april..

Vi har mange tanker i hodet akkurat naa.. Skal vi bestille en nesten identisk safari med Nomad safaris istedet? Skal vi ta Baz Bus langs Garden Route, opp til Port Elizabeth eller helt til Durban? Skal vi booke en annen mindre safari? Dra til Krugerparken? Bruke pengene paa opplevelser som vi egentlig har prioritert bort paa grunn av Mozambique?

To be continued..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar