tirsdag 29. april 2008

Aj aj aj..
Daarlig med oppdateringer her i det siste ja! Beklager saa mye, men det er ikke like enkelt i Afrika alltid, spesielt ikke paa campingtur!
Og naa er det saa mye som har skjedd at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne, saa tror nesten at dere heller faar vente paa oppdatering naar jeg kommer hjem - enten muntlig eller her paa bloggen ;)

I morgen kveld, kl 20.15 gaar flyet fra Cape Town! Vi lander paa Heathrow kl 07.50 norsk tid, saa gaar flyet videre kl 08.55, ogsaa norsk tid, og vi lander kl 11.00 paa Gardermoen, forhaapentligvis ;)

4 kommentarer:

  1. Ja tenk det du! Hjemlengsel nå da??? He he... Eneste jeg ikke missunner dere er... den lange reisen hjem. men tenk når dere står på norsk jord igjen, for en følse :-) Kose dere masse på shopping i morra... krampeshopping.. hi hi...
    klem til dere begge :-)

    SvarSlett
  2. Haanei, ingen shopping paa meg i dag gitt! Har jo ingen plass uansett! Maa isaafall vaere smaa ting som smykker eller noe det da ;)
    Har jo fylt dagstursekken stappfull med trefigurer osv, hehe.
    Naa har jeg 9 timer igjen i Afrika, og ca halvparten gaar til aakomme seg til flyplassen og ordne med tax refund ;) Ganske greit aa faa igjen over 700 rand siste dagen, hehe. Nesten like mye som jeg brukte paa krampeshopping av souvenirer paa mandagen!

    Reisen hjem gaar nok fort, de foerste timene gaar til mat og se en film eller noe, saa er det natta! Vanligvis er det timene paa morgenen som gaar sakte, men vi skal jo bytte fly rimelig tidlig, saa er det maraton paa Heathrow - foer vi kan nyte de aller siste to timene hjem.. DE kommer nok til aa gaa sakte, hehe:)

    Saa om litt under et doegn er jeg paa norsk jord!

    Har skjedd noe galt med det norske sim-kortet mitt, saa jeg maa faa tak i puk-koden, men det faar jeg ikke gjort foer fredag, saa kommer til aa fylle litt ekstra penger paa det afrikanske nummeret istedet, og bruke det i London og de foerste timene i NOrge - saa lenge det rekker ;)

    Skal bli godt aa se deg igjen naa mamman min!<3

    SvarSlett
  3. Sko ønska eg konne møtt deg på flyplassen!!! hadde vert så kjekt!! Men va litt langt;o(
    Ønske deg velkommen hjem eg;o)
    Kjempe glae i deg vennen!!
    Klemmen!!!

    SvarSlett
  4. under 10 timer!!!!!!!!!!!!!!

    ja jeg gleder meg masse til fredag jeg!!! :-))))))))

    SvarSlett