søndag 18. april 2010

Huskeliste
  • Helt siden jeg søkte om utveksling har jeg skrevet diverse lister over hva som må ordnes, skaffes, kjøpes og tenkes på.. Og masse lister betyr masse rot!

  • vaksiner + kopi
  • visum
  • lånekassa
  • Learning Agreement
  • forsikring
  • flybilletter
  • utreiseskjema (fagavd.)
  • adresseliste! :)

    Noe kan ordnes nå, mens noe må tas når det nærmer seg mer. Uansett - enkelte ting kan jeg derimot fikses, og takket være Anette går det ennå litt lettere. Tusen takk! :)
  • 6 kommentarer:

    1. Vet et punkt til lista di du har glemt;P

      adressen min, jeg vil ha kort :D

      SvarSlett
    2. Klart du skal få kort!
      Alle som legger igjen adressa si her får tilsendt et eller annet i posten ;)

      SvarSlett
    3. Kaserneveien 8,
      leil 211
      4630 Krsand

      Tidlig ute?

      SvarSlett
    4. Spiller ingen rolle, så lenge den er der!
      Men skulle det nærme seg 10 uker, og du fortsatt ikke har fått noe kort så får du si ifra ;)

      SvarSlett
    5. husk kopier til meg... :-)

      SvarSlett
    6. Jada jada, det ordner vi når jeg er hjemme :)

      SvarSlett