fredag 25. januar 2008

Finally!

Naa har vi endelig faatt loest de tekniske problemene vi har hatt, og dere kan faa se noen bilder av alt det vi har faatt sett i loepet av disse dagene :)

Bildene har dessverre ikke kommet i rekkefoelge, og siden jeg skal til vertsfamilen kl 17.00 norsk tid, har jeg ikke tid til aa endre paa dette akkurat naa ;S

Det Soer Afrikanske flagget, ved Afrikaans-monumentet

Dette er tatt ut av bilen til Tish, og man kan saavidt se Tish i speilet, og sommerfulger som ligger paa dashbordet :)

Ei dame som bor like ved puben vi var paa i township

Ei av jentene i barnehagen i township

Sebastian med en av de stoerste guttene

Jenta som guiden vaar lovte aa faa ut av township..

En del av township, sett fra motorveien

Forsiden paa dagens avis i township

Ei i gruppa smaker paa slum-oelet

Noen barn vi moette i township..

Ei jente i township

Fasaden til barnehagen i township

Barna i barnehagen

Dette var da vi dro..

Butikken med alt det rare i!

Tid for vinsmaking ;)
Foerste vinsmakinga, paa Seildelberg


Museet i den gamle kirken

Et treffende dikt, skrevet paa gulvet i museet

Pingvinene paa Boulders
Paa tide med et bad!

Vinsmaking!

Seildelberg - en utrolig fin vingaard Disse blomstene ser du overalt i byen

Sebastian og noen barn vi moette paa stranda en av de foerste dagene. De syntes det var goey aa sammenligne hudfargene, og akkurat paa dette bildet ler de av foeflekkene hans! ;)

Hele gjengen, med Hout Bay i bakgrunnen


Paa Cape Point, med skilting til noen av de stoerste stedene i verden ;)

Sasts-lodgen, som vi har bodd paa denne uka

Og sengen til Stine og jeg :)

6 kommentarer:

  1. Åååå, så gøy d virke som de he de... :)
    Eg ser du huska å kjøba minnebrikka? :p Fine bilde du la ud! Bilde e gøy!
    Kosa deg vidare, å viss du ser skillpadde, så ønske eg meg et bilde av de ;)
    Gla i du! klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder. Men ønsker å se deg på noen å da... øyeblikket kommer ikke igjen vettu.. så pliise... Vil jo har før og etter bilder og brunfarge... hehe...
    Glad i deg jenta mi :-)

    SvarSlett
  3. Konge å få sjå bilder lille venn;o) Kos deg enn hau!!!!!!;o)
    klemmen;o)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅ..så utrulig mange skjønne unga, eg blir nesten dårlig:)NYDELIG! kjekt å sjå litt korleis du har det i sør-afrika! Ha det godt så lenge<3
    Klem frå synnøve Schjølberg.

    SvarSlett
  5. Denne måtte jeg bare sende deg...

    http://www.youtube.com/watch?v=mcXtHXaaGuc

    klem til den beste jenta i værden fra mamma,n ;.)

    SvarSlett
  6. Jeg setter saa stor pris paa at dere kommenterer, er alltid saa goey aa hoere fra dere ogsaa :)

    Liv Tone, jeg huska aa kjoepe minnebrikke ja, to stk tilogmed ;) Vi har skilpadder i hagen faktisk, saa du skal ikke se bort ifra at jeg faar tatt et bilde eller to ;)

    Synnoeve, man blir daarlig av aa se de nydelige ungene! Og vite at man ikke kan gjoere noenting for dem ;S
    Men det er godt aa vaere her! Det er dere i Afrika-klassen som skal ha aeren for at jeg er her naa ;)
    Hvordan gaar det med deg om dagen da? Fullt opptatt med bryllupsplanlegging eller? :)

    SvarSlett