lørdag 1. mars 2008

Endelig, mamma ;)

Etter mye mas fra mamma er det naa paa tide aa si ifra til alle at om dere ikke faar svar paa de meldingene dere sender, saa kan det vaere tre ulike grunner til det:

1. Jeg mottar ikke meldingene deres (muligens fordi dere har netcom ;\)
2. Dere mottar ikke meldingene mine
3. Jeg har ikke airtime paa det tidspunktet ;)

Saa, fortsett aa kommentere her, eller send en mail! mariahansen-@hotmail.com :)

Og for dere som har mistet nummeret, ikke faatt det, slettet det med vilje og angrer - eller hva som helst, her er det igjen: 0027712531748 :)

Skal proeve aa faa en ordentlig oppdatering her i loepet av helga, men tida flyr! Huff ;p
Akkurat naa skal vi se Gay Paraden her i byen, saa paa stranda foer vi tar turen opp til Table Mountain. Der skal vi spise middag, og se den fantastiske solnedgangen over Cape Town :)

Ha en finfin loerdag videre, - mange gode og varme klemmer fra det soerligste Afrika ;D

2 kommentarer:

  1. Psst... har du fått e-mailen min?

    Og fått fler sms fra andre nå eller?

    SvarSlett
  2. Ja, jeg fikk den, men har ikke faatt tid til aa svare paa den ennaa dessverre. Har som regel veldig daarlig tid naar vi foerst er paa internett. Men skal proeve aa fra svare paa den en av de andre dagene! :)

    Ja, jeg har faatt av Lars Kristian blant annet, men har faatt tilbakemeldinger om at folk har proevd aa sende meg meldinger, som jeg ikke mottar. Og det gjelder dessverre nesten alle ;S
    Internett derimot er en fin oppfinnelse ;)

    SvarSlett