fredag 27. august 2010

Oi.. Jeg har hatt lyst til å skrive på bloggen hver eneste dag i det siste, men har liksom ikke funnet de rette ordene. Jeg har følt at jeg skal på en svipptur inn til Oslo eller på kino denne helga, men det er ganske mer heftig enn som så!
Jeg var superrolig, helt frem til i går. Plutselig slo det meg at jeg hadde to dager igjen i Norge, og at jeg skal forlate dette trygge og forutsigbare med noe mer ukjent. Tanken på at jeg endelig skal reise var overveldende, og jeg ble rett og slett kvalm. Siden da har jeg vent meg litt mer til tanken, og nå som sekken er ferdig pakket (for tredje gang på to uker vel å merke) kjennes det mer virkelig. Sekken mangler bare toalettsaker som skal brukes i morra, ellers er alt klart. Håndbagasjen er også mer eller mindre klar - kun pc og mobil gjenstår.

Morgendagen kommer nok til å gå fort; pappa og Steffen (min supre storebror) møter meg på Gardermoen for å se at jeg virkelig kommer meg avgårde (selv om noe sier meg at de gjerne hadde sett at jeg ble hjemme..), og tar med bilen min hjem til gode, gamle Vessia.
Flyet går kl 11.55, og vi skal mellomlande på Heathrow. Hvis alt går etter planen har vi 6 timer før neste fly går, og vi lurer på om ikke vi skal ta oss en tur inn til byen. Kl 19.20 (lokal tid) går flyet videre, og vi skal ankomme Dar Es Salaam kl 07 (også lokal tid). I den nye, og relativt harry, veska mi har jeg både musikk, dagbok, reisehåndbok, roman og min fancy iPhone med kabal - så tror natta går fort! Jeg har et godt sovehjerte, og med hodet tett nedpå den fleecekledde nakkeputa mi tror jeg jeg skal få det nokså godt ;)

God helg, - og wish me luck!

6 kommentarer:

  1. Jeg kommer til å tenke på deg i hele morgen, overimorgen, dagen etter der og dagen etter der! Det jeg prøver å si er at jeg vil savne deg veldig mye! Turen går nok knall fint (hvis ikke er det bare å svitsje mellom serier og filmer på tv på flyet, hihi!) ;D

    SvarSlett
  2. Ååå, du er vel god Stine mi.. Kommer til å savne deg også! Afrika er ikke det samme uten deg <3

    SvarSlett
  3. ..og du er best :)
    Afrika kommer aldri til å bli det samme uten deg heller, Maria! Sånn er det bare <3

    SvarSlett
  4. Skrukkerødhagen 7, 3924 Porsgrunn! ;D

    SvarSlett
  5. Nå sitter jeg og venter på sms fra deg om at du er hel fremme. Masse god tur kjære :)

    SvarSlett