onsdag 8. september 2010

Har fått kjeft for at jeg ikke oppdaterer bloggen ofte nok, og det er mange grunner til det;
- de fleste som vil vite noe om hva jeg driver med, spør meg direkte
- vi er en skikkelig god gjeng her, så jeg er stort sett sammen med noen
- jeg prioriterer sol og bading fremfor timesvis foran pcen
- vi har holdt på med planlegging av tur til Zanzibar (som er allerede i natt!)
- jeg holder på med et lite prosjekt ved siden av, som har tatt vanvittig mye tid og hjerneceller den siste uka.. Dette får dere høre mer om på mandag tenker jeg!

Jeg er nødt til å legge meg straks for vi blir hentet kl 04 i natt av en taxi/minibuss som skal ta oss til Pangani der det venter en båt. Denne skal frakte oss over til Zanzibar, hvor vi skal være frem til mandag ettermiddag. Ramadan er straks over, og det skal feires id på fredag. Dette, i sammenheng med at høysesongen på øya er i ferd med å ta seg opp har gjort at det har vært vanskelig å finne et sted å bo. Heldigvis har vi en livredder i resepsjonen her på TICC som har ringt rundt og fikset to rom på en nydelig plass nord på øya - mellom Nungwi og Kendwa. Vi gleder oss!

God helg til dere der hjemme i Norge!! :)

4 kommentarer:

  1. God tur kjære :)
    Håper du koser deg masse i helgen med en mini-ferie. Jeg er i eksotiske p-by. Vil tro det blir like festlig som Zanzibar. Skal møte Luca på lørdag, gleder meg veldig mye.

    ps, synes du blogger hele tida jeg, så ikke ha dårlig samvittig. Kos deg nå mens du er der nede, også får du fortelle masse i november<3

    SvarSlett
  2. Du dro ikke dit for å blogge, så er helt enig med Guro =) Kos deg i helga =)

    SvarSlett
  3. Ikke tenk på det majan min!!=) kos deg og nyt tiden mens du er der, men er jo greit med litt oppdateringer innimellom så det ikke føles ut som du er så langt vekke fra meg :/

    Ha en fantastisk helg på Zanzibar!!! Jeg savner deg masse <3

    SvarSlett
  4. Kjeft?? makan!! Du er tross alt på studietur, ikke ferie...
    men håper du/dere får en super fin hælg!

    glad i deg :-))

    SvarSlett